در جستجوی آفتاب

الله نور السموات و الارض

در جستجوی آفتاب

الله نور السموات و الارض

دسته گلی دیگر از مدعی میلیاردر انرژی درمانی

جدیداً فیلمی از همون مدعی انرژی درمانی پخش شده که دیگه جای هیچگونه شک و شبهه ای نمیذاره که این یارو با قصد وغرض دست به این کارها میزده ٬ و برایش هم مهم نبوده که بعدش چه اتفاقی می افته ٬ معلومه که فقط وفقط به فکر منافع خودش بوده حتی به قیمت از بین بردن اعتقادات مردم و به بازیچه گرفتن ارزشهای الهی و مقدس.

حالا اگه شما هنوز شک دارید می تونید این فیلم رو ببینید :

www.moddaee.blogfa.com

شکایت معلم شعبده بازی از مدعی انرژی درمانی

شنیده بودم که تا حالا افراد زیادی از این مدعی انرژی درمانی شکایت کرده اند اما شکایت معلم شعبده بازی این آقا برایم خیلی جالب بود . دوست داشتم شما هم این خبر را بخوانید :

بهروز کریمی، ملقب به پریستو که شعبده‌باز بین‌المللی و قائم‌مقام کانون سرگرمی‌های وزارت ارشاد است، شعبده‌بازبودن علی‌اکبری را تأیید می‌کند و می‌گوید: «من یکی از شاکیان اصلی او هستم. او شاگرد خودم بوده، من فیلم‌هایش را برای آن شبکه ماهواره‌ای فرستادم تا پخش کنند و به مردم نشان دهند او کلاهبردار است.» کریمی‌معتقد است قدرت تلقین در شفای بعضی از افراد بسیار مؤثر است. او می‌گوید: «من یک‌بار در یک برنامه روی سن هیپنوتیزم می‌کردم، مادری دختر بیمارش را که در یک حادثه توان راه رفتنش را از دست داده بود و با عصا راه می‌رفت، آورد و گفت دختر من عقیده دارد شما می‌توانید با هیپنوتیزم او را شفا دهید، روی مرا زمین نزنید. به او گفتم که من یک شعبده‌بازم ولی در صورتی‌که دختر شما به حرفم گوش کند، شاید شفا پیدا کند. بعد که مطمئن شدم حرفم اثر کرده، به او گفتم می‌تواند راه برود و هیچ مشکلی ندارد و در کمال ناباوری خودم و تماشاچیان، دختر عصایش را رها وشروع به راه رفتن کرد. اما همه این‌ها استفاده از قدرت تلقین بود، فقط همین،نه شعبده‌بازی بود و نه انرژی‌درمانی.»

منبع با تلخیص :
  http://www.tandorosti.com/PaperDetail.aspx?id=149  

برای اطلاعات بیشتر در مورد مدعی: www.moddaee.blogfa.com