در جستجوی آفتاب

الله نور السموات و الارض

در جستجوی آفتاب

الله نور السموات و الارض

دستگیری معروفترین مدعی انرژی درمانی

بعضی از دوستان خواسته بودند که در مورد اخبار انرژی درمانی بیشتر بنویسم منم حیفم اومد در مورد معروفترین مدعی انرژی درمانی ننویسم ٬ البته من قصد ندارم انرژی درمانی را که دارای فلسفه اصیلی است رو زیر سوال ببرم فقط می خواهم اخبار مربوط به مدعیانی که دارند از این روش سواستفاده می کنند٬ارایه دهم. این هم یک خبر از پایگاه خبری شریف نیوز: علی اکبری٬ فرد مدعی انرژی درمانی  دستگیرشد .رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد:  «علی‌اکبری»که با ادعای انرژی درمانی اقدام به اخذ وجه ازمردم می‌کرد، بدنبال شکایت چند شاکی که نتیجه لازم را نگرفته بودند، با دستور مقام قضایی دستگیر شد. به گزارش خبرنگار «حوادث» ایسنا، رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: متهم که تابعیت ایرانی و فرانسوی و اصالت ایرانی دارد، با راه‌اندازی چند دفتر در شمال و شمال غرب تهران، ادعای انرژی درمانی کرده و چند سال تحت عنوان «دکتر» از مراجعه‌کنندگان، وجوهی دریافت کرده بود. گفته می‌شود این متهم که تنها مدرک دیپلم دارد، در کشور فرانسه نیز اقدام به راه‌اندازی دفتر انرژی درمانی کرده است.رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: وی با شکایت چند شاکی، دستگیر و به معاونت اطلاعات پلیس تهران بزرگ منتقل شد.

البته اگه مایل بودید بیشتر بدونید بازم بپرسید . 


 

دستگیری زن وشوهرمدعی انرژی درمانی

فرمانده انتظامی کرج خبر داد: به دنبال گزارشات و با شناسایی منزل این زن۳۷ ساله، ماموران پلیس پی بردند که وی با همدستی شوهرش و با طرح ادعای دست یافتن به روش انرژی درمانی قادر به درمان بیمارانی است که به بیماری های لاعلاج مبتلا شده اند.در ادامه تحقیقات پلیسی درخصوص این زن نیز مشخص شد که وی تنها دارای مدرک سیکل بوده و هیچ گونه مدارک معتبری از دانشگاه های علوم پزشکی و یا وزارت بهداشت نداشته و اقداماتش تنها در جهت کلاهبرداری از مردم است.بدین ترتیب ماموران اطلاعات پلیس کرج با صدور دستور قضایی وارد محل کار متهم شده و با دستگیری این زن ۳۷ساله،مقادیری لوازم دعانویسی، مهره سفید، نعل اسب، مهر باطل کردن دعا، مهر دور کردن جن، تعدادی طلسم و دفترچه ای که در آن اسامی بیماران با تعیین وقت قبلی درج شده بود، به همراه تعدادی عکس های رادیولوژی مراجعان به دست آمد.سرهنگ بزمون در ادامه گفت: در بازجویی های اولیه، متهم مدعی شد که از دوسالگی قدرت انرژی درمانی در وی وجود داشته و از آنجا که این انرژی باید در جهت درست هدایت می شده است، اقدام به درمان تعدادی از بیماران لاعلاج کرده است.فرمانده انتظامی کرج افزود: متهم در ادامه اظهاراتش به ماموران مدعی شد که برای درمان بیماران بین ۱۰ تا ۳۵ هزار تومان در هرجلسه ویزیت دریافت می کرده است.به گزارش خبرنگار ما، در حال حاضر این زن و شوهر کلاهبردار به اتهام دخالت در امور پزشکی، کلاهبرداری با استفاده از ادعاهای دروغین در اختیار ماموران پلیس آگاهی کرج هستند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
 

علیک سلام

دوستان گلم ببخشید که نتونستم این مدت خدمتتون برسم ٬ از این به بعد میخوام بیشتر مطالب و اخبار به روزتر و حادثه ای بنویسم ٬ چیزهایی مثل دستگیری باندهای مخوف و سارقان حرفه ای ٬ کلاهبرداریهای جالب و کلان ٬ جاعلان حرفه ای اسناد ٬ دستگیری رمالان ـ فالگیران ونحوه کلاه برداری ایشان و معرفی مدعیان دروغین و . . . .

تا اولین خبر . . .