در جستجوی آفتاب

الله نور السموات و الارض

در جستجوی آفتاب

الله نور السموات و الارض

ازدواج با تپه

جام جم آنلاین: یک پسر نوجوان در روستایی قبیله ای در شرق هندبا تپه ای ازدواج کرد تا الهه آن را آرام و نفرین علیه مادرش را خنثی کند.این پسر ، به نام رابین ، در حضور تعداد زیادی شاهد در ایالت ژرخندهند با تپه ای به نام لاکشمی ، الهی کامرانی و رفاه پیوند زناشویی بست.به نوشته روزنامه هندوستان تایمز ، مادر این پسر ،که هنگام بالا رفتن از این تپه افتاده و آسیب دیده بود خیال می کرد این الهه از او ناراضی است.او شروع به دعا و نیایش به لاکشمی کرد و پس از 3 ماه این الهه به خوابش آمد.کشوار دیوی که در روستای «بوردیه» در 170 کیلومتری جنوب شرقی رانچی ، مرکز ایالت ژرخند زندگی می کند ، گفت : الهه تپه از من خواست پسرم با او ازدواج کند. این ازدواج نفرین او را باطل خواهد کرد. من موضوع را به پسرم گفتم او هم قبول کرد.رابین روز سه شنبه لباس سنتی دامادی پوشید و با پای پیاده به اتفاق عده زیادی از روستاییان به طرف تپه فوق در فاصله 3 کیلومتری رفتند.4۰۰ روستایی همراه او تپه را با آب شستند و داماد تاج گل را بالای آن گذاشت. پس از این که یک روحانی مراسم مخصوص را به جا آورد خانواده داماد جشن گرفتند. رابین گفت: این تپه را به عنوان همسرم پذیرفته ام و پشیمان نیستم .

مگس مزاحم جوانان


یک مخترع انگلیسی دستگاهی اختراع کرده است که باعث دورشدن جوانان از محل نصب آن از طریق سروصداهایی مخصوص می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل ازپایگاه اینترنتی داچ ویلز‌‌‌‌؛ هوارد استاپلتن یک مخترع انگلیسی که پیش از این مشاور امنیتی بوده است دستگاهی اختراع کرده است که صداهایی ناهنجار و اعصاب خردکن ایجاد می‌کند اما این صداها را فقط افراد زیر 20 سال
می‌شنوند و تقریبا هیچ انسان بالای 30 سالی نمی‏توانداین صداها را بشنود. این دستگاه که «مگس» نامیده شده است صداهای گوشخراش ایجاد می‌کند که فرکانس آن به گونه ای تنظیم شده است که گوش‌ها‌ی سالخورده (بالای 30 سال) اصولا نمی‏توانند آنرا بشنوند حال آنکه همه زیر 20 سال‌ها‌ دقیقا آن را احساس می‌کنند.شایان ذکر است که در مرحله آزمایش این دستگاه در یک فروشگاه در ولز جنوبی جوانانی که از نصب این دستگاه بی خبر بودند ابتدا با انگشتهای فروکرده در گوش‌ها‌ی خود قصد وارد شدن به مغازه و تذکر به صاحب آن را داشتند اما وقتی احساس کردند که کسی غیر از آنان این صدا را نمی‏شنوند به تعبیر صاحب مغازه: زدند به چاک!

منبع:شریف نیوز
 

علیک سلام

              از لطف شما سپاسگذارم